Jaha... va händer nu då?

Älskling ringde nyss, hans "typ" chef, eller han e ju inte högsta chefen, utan chefen precis över arbetarna, Han har tydligen fått sparken med omedelbar verkan idag! Jocke visste inte varför... Men frågan är nu, har jocke nått jobb nu? Ja mena de e ju den personen som sett till att jocke fått stanna å så.... Jocke e ju bara timanställd, å har jobbat nästan varje dag sen han börja i december förra året... Ja vet inte vad jag gör om jocke inte får fortsätta jobba där.. Vet inte om ja pallar dra hela lasset igen.., Jag går nog under då! Men det får vi inte hoppas... SUCK... ja ja, så e det, vi märker la om han får fortsätta eller inte.. Han skulle ringa å kolla nu, å så... Vi har ju semester denna vecka med. Så antingen går han te jobbet nästa måndag, eller så e han arbetslös.

Känner mig lite deppig måste ja säga, Men allt ordnar sig, förhoppningsvis!

Kram på er alla// Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0