100 inlägg och kojävel!

Pappa ringde vid sju tiden imorse och undra om ja å jocke kunde hjäpa till! 4 kvigor och en tjur hade rymt! Så de va bara att masa sig upp och åka iväg å jaga djur! Klockan är nu 12.35 och vi har bara hittat två! Dom var typ vid veinge när vi hitta dom två och så gick vi å förde dom hemmåt mot Ebbarp, precis när vi var utanför, så sprang dom iväg igen!  Men som tur var så sprang dom bara halvvägs mot det hållet vi hitta dom..... Å fastna i en hästhage! Mega gött, så nu i eftermiddag ska vi leta efter dessa tre vigor som vi inte hittat än... Så om nån läser detta, som bor i laholmskommun, har ni sett dom, så snälla ring mig Therese......

Jaha nu till nått annat, detta e 100:ade inlägget på min blogg.... Har ju bara tagit mig ett halvår att skriva dessa inläggen. :D har ju inte vatt jätte aktiv, kan ju bero på detta.... och igår firade denna blogg enn halvår.. :D

Jaja, nu ska ja ta på mig kläder å åka ut å leta efter våra kvigor! Ha en fin dag// Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0