Söndag... premiär :D

Kolla aldrig på film igår... Fastna vid datorn, har börjat spela zoo tycoon.. :D ha ha ha ha Mina småsyskon hos pappa har haft dom spelen länge, så det har hänt att ja spelat där, men nu har ja skaffat eget spel.. Inatt var ja med om nått hemskt, för det första kunde ja inte somna, när klockan var 02.10 så började ja planera mitt framtida hus, ja ska ha någon gång.. För ja tänkte att då somna ja säkert, men inte, låg hur länge som helst efter det, men sen måste ja ha slumrat till, för ja vaknar av en sån fruktansvärd smärta i ryggen, mellan skulderbladen, å så gick det fram i mellangärdet, Ja väckte stackars jocke i ren panik, Men han prata lugnt med mig, å efter en stund sluta det, sen börja det värka i magen som om ja va mega hungrig, ja gick å hämta ett digge kex som ja kallar det, Men när ja ätit det kom smärtan igen, men inte lika hårt... Så ja vet inte om det har med magmunnen eller nått att göra, med en liten blandning av panik.. Men fy va jobbigt det var.. Nu e ja mycket bättre med min förkylning, jätte skönt... så imon e de jobb igen som gäller eller snarare föreläsning från halv nio på morgonen till halv fem på eftermiddagen. Hoppas det e intressant. Ida har ja inte gjort mycket, spelat data så klart och vatt hemma hos jockes föräldrar å grillat, för första gången i år. De va mega gott.. Nästan vatt sommarvärme idag. skönt... Nu ska ja små fixa här hemma, rensa kattlåda å fixa lite med disken, sen måste ja sova.... ta igen sömnen ja missa inatt.. Måste ju bara nämna att det e tommys å magaretas bröllopsdag idag, :D Vatt gifta i en massa år, men kommer inte ihåg va dom sa... Sov gott.. // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0