Onsdag idag.. :D

Ibland blir man besviken, Onsdagar e en av mina bästa dagar i veckan för då e de juGrey´s anatomy , Men ikväll då ska det naturligvis vara Ishockey! Så genast känns denna Onsdag lite trist.... :( Men inte hänga läpp för detta eller hur.. :D nä ja får se det positiva, solen lyser, ja e ledig och ska laga en super go middag ikväll, Rullad kyckling som jocke kallar det! ha ha ha ha

Har hittat en akvarium vi e intresserade av... :D Tänkte ringa sen  kolla lite prsier å om man kan åka å titta på det... e nämligen begagnat. Men e de i gott skick så kankse man slår till.... Akvarium e ju inte billigt direkt..

Drömde nått skumt inatt, att ja jobba på brick pack, (jocke jobbar ju där imellanåt), Och ja å min kusin mojja  var tvungen att köpa en rosa cykelhjälmar för att vi inte fick cykla utan.. :D Men väl där så packeterade man kött å korvar å sånt..... Kände mig helt förvirrad när ja vakna! Ja mena var får man allt ifrån. ha ha ha...

nu ska ja lägga mig å läsa min bok Nobels testamente av Liza marklund, en ehlt ok ok hittils iaf, å sen får ja ringa till akvariegubben.

Vi hörs å syns....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0