Jobbigt!

Minnesgudstjänst imon för Charlie! Förhoppningsvis har han det bra! Som sagt ja kände honom innan, nu hade man inte den kontakten, men det blir lätt så, man har sitt eget liv, fullt upp med sitt eget! Jocke prata med tomas innnan idag, han vill bara att det ska spridas! så att det inte blir något skitsnack om det, Charlie tog sitt eget liv, han sköt sig själv med en hagelbössa, å varför vet ja inte! Tänker på familjen varje minut som går!
Den 2/9-07 förlora ja min kusin Annika i en bilolycka! E bara 7 månader sen, å nu e de dax igen att ta förväl, fast denna gången e de Charlie, Frågan varför finns, å kommer alltid att finnas!  För 7 årsen iår dog Magnus i en bilolycka även det en kompis! Känns som om männiksor bara dör omkring en. Livet e jobbigt! Men man måste kämpa, göra det så bra för en som det bara går!

Saknar dig Annika! Saknar dig Magnus, tänker på dig Charlie, kan inte fatta det bara! Att man bara orkar gå vidare!


En skoj sak har hänt idag iaf, Stefan min kusin  fick barn idag, En pojke, Grattis te er..... Kommer med en present i slutet av veckan, då har ni nog kommit hem!

 Annika:
Du var så snäll
Du var så glad
Du lämnar endast vackra minnen
Så svår är ändå denna dag
Så sorgsna våra sinnen
Tack för allt
Vad du oss skänkt
Vi viskar alla
Vila i frid
Vi mötas om en tid

En dikt jag och kusin Maria med hjälp av hennes pappas fru, skrivit, tagit några bitar från olika dikter som finns att hitta på fonus.se

Här kommer en bild på Charlie och våran hund Theo
image24

R.I.P Charlie R.I.P

Här är en på Mig och Kusin Annika när vi tog studenten!
image25


R.I.P Annika R.I.P




Tände ett ljus nu ikväll för Annika, Charlie och lilla Engla!

R.I.P Engla R.I.P




// Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0