Gårdagen och natten...

Åt ju räkor å kräftor igår kväll... Me kompisen Fia å hennes barn.... :D Va gott som satan. Man kan ju äta hur mycket som helst när man små plockar.... Sen drack ja en cider av den starkare sorten och dum som ja va drack ja den ganska fort så ja ble alldelels varm, ha ha ha ha... ibland blir det billig fylla... ha ha ha
Och så va de ju talang 2008 och de ville Frida å Livan kolla på... Efter det slinga vi håret på små tjejerna, fick två mörka slingor var....
Men när ja kom hem och vi gått och lagt sig så börja Conrad å mjaua desperat och högt, min första tanke va att han har tråkigt så ja kalla på honom, och då hoppa han upp i sängen och börja gräva, sen satte han sig i kissställning, han skulle asså kissa på mig! Men ja hann reagera, så ja sprang in på Toaletten å kolla hans låda, Trodde att han bajjat mycket när vi var iväg så han ville ha rensat, men de hade han inte. Har en sån där låda med tak, så när ja lyft bort taket sätter han sig å kissar jätte länge å sen bajjar han.... så min slutsats e att de e för liten plats i "huset" för honom.. Så ja tog bort det helt och hällde i den nya sanden ever clean, men då va ju den sanden jätte rolig för om han slog med tassen i lådan så skvätte ju sanden runt i hela badrummet å de va ju mega skoj....
Så de har han sysslat med hela natten, så just nu e mitt badrum VÄLDIGT sandigt... så ja måste åka iväg och köpa en sån där låda med kant eller nått, så kanske de e svårare att skvätta ut en massa sand.. :D

Livan frågade ett antal gånger igår... Om hon fick komma å spela playstation idag och de fick hon, tycker att sing star är roligt... Men så ringde en kompis igår till Livan och fråga om dom kunde leka, så nu sitter båda här uppe å spelar... :D ha ha ha ha

Nu ska ja plocka undan efter min katt, ha de nice mina vänner... // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0