Duktig = jag

Vatt på studiebesök idag, vi behöver lite tips å så på jobbet, aldrig fel att kolla hur andra har det, Men i alla fall, studiebesöket va på industriområdet i laholm, och jag bor ju då i trädgårdstaden, å gissa vad, jo ja cykla dit.. :D känner mig så duktig nu... Å efteråt så tänkte ja att ja lika gärna kunde handla på willys, eftersom ja cykla där förbi ändå! Å så va ja en sväng inom hund å katt magasinet å köpte mat te conrad!

Hmmm, va händer idag...? Klockan är nu halv tolv, först å främst ska ja äta nån middag, sen e de la tyvärr dax för en liten städning.... Känner inte för det, men de ida eller på söndag ja kan städa å det e rörigt nu, så de måste nog bli ida... Sen ska vi nog en sväng te jockes föräldrar, hämta lite mat te Theo, vi turas nämligen om att köpa mat te hundarna så delar vi på det.

Ha e underbar dag, för de ska ja ha! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0