Äntligen! :D

Är bloggen igång igen. :D hmm, va har hänt sen  lördes...? I söndes var vi hos farfar och firade honom, han fick en låda choklad och lotter, om han vunnit nått vet ja inte än....... Efter det åkte vi till papps, Lillebror Oskar  ville ha hjälp med att installera ett spel, Men då hade ja "fruktansvärda smärtor" i magen, ni vet... det man ska ha en gång i månaden, Aj........ Så det ble inte långvarigt. Sen åkte vi hem och stekte varsin hamburgare å käka detta. sen va de sängen resten av dagen. I måndes var det läkarbesök högst på listan, har haft en äcklig vårta på ena mitt finger i  flera år och i höstas började den ömma å sen blev det ett konstigt öppet sår utav det, så ja åkte te läkare, å har vatt hos dom varannan dag nu i några veckor, å igår så frös dom den.. AJ AJ AJ, Attingens var ont det gjorde! Sen resten av dagen städade ja vårat hem! De såg ut som satan, men nu e de rent å fint.... 

Idag den 1/4-08 är ja inlasad i kommunen! Har 75% är så jädra gött att slippa bekymra sig om hur mycket pengar man ska tjäna varje månad! Nu vet ja, ja har min tillsvidaretjänst....... Tjohooooo.. :D MItt första pass på mitt schema e imorgon! Nähe nu ska ja sätta mig med photoshop,,,, Papps fyller på fredag... ska se vad ja kan knåpa ihop te honom.. :D

Have a nice day..... (I det fina vädret)  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0